Wednesday, December 10, 2008

//english class


' i smile as i can
i laugh as ican
oh my mother
i love you as i do... '

Tadi sir kata okay,now u do a poem, semua menggelabah, ada yang kata, sir can i go back?haha.
Since aku fikir fikir tiba giliran,benda ni lah yang aku cakap.
Lepas cakap,terus aku tergelak.
& sir cakap GOOD hehehe..(:

Bila datang office mak tadi,mak senyum je dengar aku cakap,hehe.ye,kerja tak siap lagi.
Malas gila aku nak buat,heishhh.

Tadi makan mc'd dengan abak,haha..ni bukan drive-thru ni makan kat dalam tulah aku kepoh gila ni,
haha:D mak tengah masak,aku main internet,
Lepas ni nak mandi & buat kerja,esok kena speech lagi adoii.
Aku suka merepek'
jadi korang dengar segala kerepek yang aku buat.
Bilalah aku boleh jadi fashion designer kan?

GOOD NEWS*
tinggi aku dah 166cm,haha:D
haritu timbang kat tesco,berat? 54kg,huahahha:D
it was good,kata penimbang tu.
Lagi tinggi lagi bagus,
Kalau korang jumpa aku mesti korang tengok pelik,
sebab sekarang aku terpaksa pakai singlet labuh kat dalam
sebab?
Baju teramatlah singkat,
heish bilalah aku boleh pergi arab,baju dorang labuh-labuh,
huahaha:D
dalam mimpilah agaknya(:

Penat ku masih tak hilang,
Mana taknye pakcik makcik aku datang rumah dari kul 10.00 hinggalah 2.30
tujuan utama?
saja melawat.haha:D
Kalau korang gi rumah aku,sate kajang je alamatnya,
hehe(:
SATE KAJANG SATE KAJANG we want it'

shuha

No comments: