Monday, December 29, 2008

//tagged(:



Tag yg mempunyai Tajuk : Kantooi !dan dari alya- berikan pic yg anda rasa unik lawak sangat
- pic tu mestilah berkaitan tntg diri kamoo gambar awk lah
- tidak sesuai utk kekanak bawah 12 thn hehe

- hanya 5 org utk ditagged

1. Berapa u
mur awk & keputusan pekse PMR awk ?
16tahun,haha..hanya boleh desribe "tak hebat & tak teruk"

2. Beri 4 ciri lelaki pojaan awk ?
Alim,baik hati,Lemah lembut*bukan pondan ye, dan seadanya kalau itu jodohnya.haha:D

3. Sila siarkan per. 1 pic. awk dlm berkeadaan :

- Muka semasa menjawab tag tanpa mengubah pape pown , jgn ubah !

haha,menipu la tu,kata semasa menjawab tag:P
- Keadaan selepas diubah dgn cdkit touch-up

Taraaaaa :P

- Keadaan semasa bergambar bersama budak2/ your famili/kengkawan

KAmi rapat dari kecil(:

- Muka dgn senyuman tertutpx nmpk gigi
- Muka dgn senyuman manis yg nmpak gigi

- Gambaran muke ngan tudung mak.cik okkei :p

haha,tudung gaya makcik:P
4. Warna baju & suar yg kamu pki skng ?
Seluar jeans t-shirts biru merah
5. Apa pendapat awk tntng tag yg di beri buat oleh KAMI ?
banyak gambar tade:P
---------------------------------------------------------


Tagged by aisyahensem(:

1. ur hp model
- Nokia 6610(:

2. a picture of it


3. how many times did ur hp get totured by u
- 3bulan sekali,tak tipu betul

4.which part of ur hp u hate the most n why
- handphone ni perfect,haha.

5.which part of you hp u like most n why
- Keypad,sebab bila tekan tu berkelip kelip lampu dia*-*

6.what icon do u like the most
- apa yang ada.

7.what else to change to become a perfect hp
- kan dah kata hp ni perfect,tak pe saya sedia menerima seadanya(:

8.you need a handphone bcause
- sebab senang tanya orang

9.who bougth this fone for you
- abang dia kasi sebab hp ni agak blingg blingg sikit.

10.with the total ammount of ur hp price,what could u buy others than hp
- endak tahu sih

11.is ur hp model ppular in the market
- 15 tahun yang lalu.

12.describe ur self as a smart hp user
- i likeee my hp:P

13.how often do u charge ur hp
- bile orang call numbr rumah
"weh, asal call tak dapat?"
"ha,yeke? bateri takda la kut"
"tett tett"

14.estimate ,how long could ur hp survive
- Selagi masih molek

15.actually r u interested in hp
- takberapa,sebab saya lebih suka camera oh ye!:P

16.are u happy with ur hp condition now
- HAHA,happy sesangat,kan saya dah kata saya terima seadanya:P

17.every morning ,wht is the first thing u do with ur hp
- Selalunya bila malam,
18.imagine someone takes ur hp away for 1 day..what would happen
- 30dec sudah 10hari hp tiada ditangan.

19.no hp no life.agree or bullshit
- "tett tett"

20.tag 6 sexy phone users
ANDA


-----------------------------------------------------------------------------

tagged by ieka

You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog, tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

- Amatlah suka makan benda benda yang agak * tak tau nak cakap apa, contohnya hati,pedal telur sotong dan juga tempoyak,haha:D organ dalaman lah kununye(:
- Keluar fr shopping or hangout dengan kawan-kawan? amatlah jarang dalam setahun hanya 2-3kali sahaja,
- Keluarga cakap saya jenis lasak atau pun ROCK, haha. tapi kawan-kawan kata saya lemah lembut. pelik la tuh =,=
- Boleh membaca dan menulis didalam kereta, tanpa rasa pening ataupun loyer.
- Orang kata bila bahagia badan lebih berisi,tapi saya idak, bila berisi maknanya saya banyak problem^_^
- Saya tak sebut benda-benda yang agak celupar, tapi bila saya sebut orang akan panndang pelik. saya cakap kalau saya terlalu marah.
- Saya mempunyai badan yang panjang,jadi setiap baju haruslah menjadi singkat walaupun ambil saiz besar. Jangan pelik kalau saya pakai singlet keluar, anggaplah itu fesyen terbaru(:haha

7 orang yang saya mahu tahu kepelikan mereka:
-ANDA

No comments: