Saturday, May 22, 2010

//FUHH! Ada Mood;)

Salam:) Hai semua. Tiba - tiba nashuhot ini ada mood nak update blog. Ni mesti sebab dok tengok blog si adik beradik yang semangat update. So rasa macam jealous^^"

Hai semua saya Nashuhot. Selamat berkenalan:)


Sepanjang hari dekat GM kadang-kadang membosankan, kadang kadang annoying gila & kadang kadang sangat terbaik. TERBAIK DARI LADANG:) Yang paling penting, sikap pemalu saya sikit sikit dibuang jauh-jauh YELA SAYA PEMALU ^^"Sebab kat sini semua peringkat umur ada. So kitorang macam satu family cukup makcik pakcik semua. Boleh bergabung. Boleh borak-borak, kongsi pengalaman. Yang tak tahan rebut sorang lelaki.HAHA. Wah semua orang admirer budak lelaki yang sama. HAHA. Serius okay, makcik yang umur 40an 30 an pun berebut dengan kami yang umur 18. Kalau saya cakap dia ketua baca yassin, semua orang boleh tekalah siapa. Tak payah kelip mata sekali pun dah tahu. Jangan main-main dekat kelas kitorang dah ada fanclub. Kalah FAHRIN AHMAD. Bukan Fahrin Ahmad yang artis tu, tapi ni Fahrin ahmad YANG MAK DIA PANGGIL DIA PIN. :p

Sekarang saya tengah belajar jahit kebaya:) Ish riak nya kat facebook dah cerita, kat sini pun nak cerita.Setakat ni alhamdulillah semuanya masuk kepala. Exam pun tak pernah failed. C pun tak pernah. Kalau spm macam ni mesti macam-macam panggilan dapat ."Ye adik-adik, akak sedang menyesal sekarang ni ^^" Tapi saya teringin benar nak dapat 100% insyaallah one day. Tapi macam tak sempat je, sebab lepas ni tinggal kemeja je.

Nak tahu tak, saya baru dapat baju gm minggu lepas. Padahal lagi sebulan je nak habis giat. HAHA. Nasib baik en.man bagi kalau tidak saya dah ugut dah beliau:P Jangan ketawa ye.

Sekarang ni saya masih dalam proses siapkan baju kurung sekian sekian. Serius macam tak sempat nak jahit. Balik kelas biasanya dah penat. Memang tak sempat nak kejar masa. Lagi-lagi kena jahit tepi kat kelas. Dah la cikgu tu baik gila BAIK GILA! sampai kitorang tak dibenarkan bawa kerja haram datang giat. Kerja haram tu kerja luar ye:) Haritu pun saya gadaikan masa tidur, untuk jahit tepi. Serius jealous kawan-kawan saya dok buat skuad lentang dekat lantai, saya ni pula dok cangkung cangkung potong kain bagai:P Nasib baik sempat siap.


Sekarang ni saya ada semangat nak ambil lesen P,setelah setahun lebih tertangguh. Tapi abang pula kata takyah ambik duit dalam bank, tunggu elaun akan datang. Ish alamatnya lambat lagi la kan kan. Saya still nak tolak benda yang nak saya ceritakan ni. Heish!

Nak tahu tak? sekarang saya ada teman. Teman tidur. Teman balik rumah. Teman makan. Teman badmood. Liza sekarang tidur rumah saya. Dari hari ahad malam sampailah jumaat. Bestlah jugak. Cuma saya ni pendam perasaan. So bila dekat rumah barulah saya lepaskan perasaan. Maknanya lebih kurang pagi saya disakitkan hati, balik rumah saya akan menangis kerana disakitkan hati. Okay saya pening ^^" So macam mood terbang jauh gila naik aeroplane. Jadi maknanya saya tak dapat layan liza dengan sebagus-bagusnya. Im sorry:)



HAHA! Lompat tak jadi:P

So akhir entri ni baru saya nak cerita apa nak dikatakan dari pertengahan tadi. Act saya baru ada semangat nak masuk kuis. Then tadi check pendaftaran dah lepas. Okay tade rezeki. Sekarang tengah tunggu erayuan/ Saya harap sangat dapat. Tapi saya still ada pilihan jikalau tidak berjaya. Tapi saya nak berjaya : , ) Saya akan buat praktikal insyaallah. Lagi lagi nak raya ni kan. So mana-mana butik silalah terima saya:)

Salam shuha,

No comments: