//Ini permintaan hati

Salam.Sorry blog ni makin bosan. kusam masam semua cukup. Lately ni selalu rasa tak puas hati. Tak puas hati duit tak cukup, tak puas hati tak ambil lagi anak tudung, tak puas hati selendang tak dapat beli banyak - banyak, tak puas hati tak dapat kasut warna warni, tak puas hati seluar semua beli takda saiz. Kenapa jadi macam ni? Tapi dalam banyak-banyak tu saya nak satu je.
"Ya Allah bagi lah aku peluang sambung belajar...."

:, )

No comments: