Thursday, January 31, 2013

//Alhamdulillah, Degree

Assalamualaikum.




Kejayaan tidak datang bergolek tanpa usaha, usaha akan menjadi sia sia tanpa tawakal.Dan Alhamdulillah, saya akan sambung degree di shah alam. A big thanks to Allah, my family , friends and lecturer (, :

Dengan keputusan ni keluar, saya dengan rasminya menutup segala tempahan, saya masih lagi banyak baju nak kena buat. Especially baju nikah orang, (: So I hope korang tak kahwin lagi sampai saya habis degree. Bhahahha, boleh tak macam tu? -,-" 

Dan kalau ada sesiapa nak bertanya, still boleh email saya. Saya tetap akan share idea or my opinion okay.

So take care guys! Selamat pengantin baru. mwahahhahaa.

And congratulation untuk yang dapat juga, yang tak dapat jangan berputus asa! Setiap yang berlaku ada hikmahnya.

By the way,  Baju lelaki dan perempuan untuk disewakan. PROMOTION until end of February!


Email me for the best price, fashionableshuha@yahoo.com

Salam shuha,

1 comment:

puteri nurul said...

Like like like