Tuesday, December 15, 2009

// I Need Everything:)

Salam. Marilah tengok barang-barang sepanjang saya bersekolah.
Mesti korang kata aik?tu pun nak tunjuk ke?Oklah saya memang suka menunjuk-nunjuk.
Nak tengok -tengok je lah okeng!:)

Botol air ni paling saya sayang.NENEK pun ada satu.

Ini cara saya simpan selendang:) Saya nak bakul lagi besar,dah tak muat nih.


Minyak wangi musim sekolah.haha 'MAke me wonder.'

Terima kasih pn.rozilawati:) We'll love you

BYEbye lepas ni nak tukar baru dah. Im sorry;(

Beg paling paling saya sayang IDK why?


Okaylah,Nanti akak marah. Ini beg saya saya sayanngg sangat:)

Sayang pn.Rozilawati:)
Every students need this.

This too:)

Hasil kerja seni saya. I love you:)

Yeah. I hope so/

Doa ini saya baca sebelum belajar. Ianya berkesan. Try tengok:)

Bye-bye almari buku. Lepas ni kena pindah kat bilik lain.
Penuh Gila. Ok anak-anak buah ku,sila datang rumah ambil buku. Lelonglelong:)


Adik sedara saya pun nak taruk dorang punya baju kertas. I Baik I Kasi:P

I Love Them, I Need Them:)

Important:)
Berhati hati gelombang H1N1 kedua.haha:D

//Finally Im Back!

Assalamualaikum, Fuhhh *Tiup habuk* Lepas bertahun tahun tak menaip, hanya Allah SWT sahaja yang tahu rindunya aku pada blog ni. Lupa pas...