//Particular Gila.



Salam. Heyy nyah busy nampak buka mohe. Nak apply ipta eh?baguslah. Saya ni ha, baru je lepas runsing. Puas menangis semalam. Hal kecil je. PENING memikirkan apa yang patut dipilih. Lately i choose lapan kos. Satu pilihan saya dan tujuh lagi pilihan dan sokongan dari mak dan abak. Masih belum share dengan abang dengan akak lagi.

Hari isnin kacau bilau huru hara. Resah sangat nak pilih yang mana terbaik. TENSION. Akhirnya lepas solat sunat-sunat tertentu barulah hati tenang sampai sekarang. Bila tenang kerja pun cepat je diselesaikan. Korang nak tahu tak cek pilih apa? RAHSIA. Eh tak jadi lah. Kita share okay. "Sharing is Caring" (Ambil dalam blog zery zamr nampak?) Yelah I pun nak glamour.

Diploma Seni lukis dan Seni reka.
Diploma Perancangan bandar dan wilayah
Diploma Komunikasi dan media.
Diploma Sains Geomatik (Sistem maklumat Geografi)


Yang empat lagi RAHSIA. Antara empat ni ada tiga tu kena interview. Ni kalut ni. Obviosly, pilihan pertama dan pilihan ketiga je ada dekat hati saya. Pilihan keempat pun ada juga tapi tak sehebat pilihan pertama. Hha:) Sekarang kena berdoa banyak-banyak agar saya terpilih untuk melanjutkan pelajaran dalam diploma seni lukis dan seni reka. Semua yang saya pilih ni ada dekat UITM.

Abak suruh apply maktab. Nak suruh jadi cikgu. Tapi macam entahlah. Dari kecil sampai besar tak pernah pun cita-cita saya tercalit nak jadi cikgu, Yang saya tahu dari kecil cita-cita saya nak jadi Pereka fesyen, pramugari,Pelukis, Arkitek. Ha lagi satu malu pula nak cakap pembaca berita - , -" Entah kenapa pembaca berita terselit. Nak cakap pun suara tak sedap ni nak jadi pembaca berita.Hampehh

Tapi syukran sangatlah. Sebab saya dah rasa saya pilih yang terbaik untuk masa depan. Kepada sesiapa yang agak kekeliruan tak tau nak mohon IPTA ni. Senang je. Pergi dekat mohe okay. Jangan lupa beli nombor BSN. Salam:)
Pilih yang terbaik untuk diri anda.

Heish buruk benor gambar atas tuh-,-"

Fas-shuh

9 comments:

Sakinah said...

wah! ape ni... semua org dah sibuk isi borang upu.
hmm, nampaknye kina je belum..
adeshh...

Sakinah said...

wah! ape ni... semua org dah sibuk isi borang upu.
hmm, nampaknye kina je belum..
adeshh...

fashionableSHUHA said...

kina cepat kina!
nanti kang nama belakang susah pulak,
cepat2.

Sakinah said...

eh,yeke??

fashionableSHUHA said...

hha:D memandai je.
tapi isi cepat-cepat kina.
mana tahu dia letak nama atas2.
sng sikit nak dapat.

Sakinah said...

oh,yeke? haha
shuha ni... wat kina cuak jela.
ngee:D

fashionableSHUHA said...

hha.
shuha memang sejak azali suka buat org gelabah sikit.
hha:D

KIna jangan lupa cepat isi tau.hha:D

Sakinah said...

huh,dah kantoi tabiat shuha. haha
wokey! da siap isi da pun. haha
:D

fashionableSHUHA said...

japp nak skodengg.hha:D