//Happy Birthday

HAPPY BIRTHDAY CIKGU RAHIMAH :)

cikgu tak tahu pape pun pasal birthday ni..yelah suprise lah katekan:) mase pagi2 mcm tu,cikgu masuk..ktorg masuk lewat sikit sape?semua dlm gmbr tu kecuali fik dan saye yg msuk lmbat,dekat tangga tuh,saye suruh 1kelas bangun pastu cikgu yg sedg menulis dkt whiteboard tak sedar pun..kitorg gi dekat depan pintu,pastu cikgu pandang dan kitorg nyanyi happyy...birthday....to...you.... pastu muke cikgu macam terkejut giler.cikgu nak cakap tapi cikgu macam entahlah susah nak terangkan.haha...cikgu ckp camnih mcammane?kena? lebih kurang mcmtulah yelah kene suprise kan..mestilah terkejut,haha:D lepas potong tu,cikgu suruh simpan dulu sebab takboleh makan dalam kelas,jadi ktorg simpan bile cikgu nak terangkan math.cikgu ckp:

saye nak cakap.terima kasih sebab kamu buat mcm tu,sy mcm tak sgka sangat.ingatkan kamutak suke sy sebab sy selalu marah kamu..tapi kamu bukan mcm tu...terima kasih ye,pastu bla..bla...bla.. dah tak ingat.
*sy dah lah cpt giler tersentuh.ape lg menangislah meleleh2 air mata dah.haha:D
cikgu pndg sy.pastu cikgu mcm sebakk.pastu ramai2 te[uk tangan bg semangat kat cikgu lah kononya,pastu cikgu senyum...eii terharunye..hehe:))

No comments: