Saturday, August 2, 2008

//Friendship Day's

sunday,3rd ogos 2008:) *setiap minggu pertama bulan8 hari ahad

happy friendship day's, wish wish:) haha. kt je ingat korang tak ingat kot:P anyway thx sbb sudi jadi kawan kite walaupun kite suke marah korang, dan suke perli korang korang still jadi mybestfriends. ape-ape yang kite ckp, maaf kalau korang terasa tapi kita nak korang semua berubah ke arah yang lebih baik.oh yea!ahha. mybirthday nak dekat dah, kite harapkan korang je untuk buat suprise for my birthday. k.pah kate nak bagi maggicup satu kotak,takpe kasi je.janji tulus ikhlas yang suci dari hati.luv u

act,baru tahun ni kite rapat kan?walaupun baru tahun ni,tapi rasanya macam keakraban tu sangat mendalam. kalau lepak dengan korang mesti ada je ayat2 baru nak cakap pastu gelak-gelak. korang ingat tak masa kite nangis ramai-ramai hanya sebab satu benda je?haha itu yang paling best sebenarnya,kalau disakitikan hati tu memang dah biasa.:P apepun. kite nak wish korang semoga hubungan antara kite akan berkekalan. happy friendship day:) -zaharadala.

selain mereka,saya ingin mengucapkan hari begitu bermakna sekali ini kepada semua kawan-kawan saya yang pernah kawan dengan saya dari bila-bila sampai bila-bila & i hope dapat ketemu kawan yang duduk di taman saya,yang pindah-pindah tu. termasuk intan yang duduk di thailand,ieka yg taktau ape cerita ayu ain,amy dekat kelantan syikin sekarang kat asrama mane nth dan kwn kwn yang lain i miss you so much:)) pls come back' please.. HAPPY FRIENDSHIP DAY kepada semua manusia didalam dunia ini yang mempunyai kawan.

No comments: