Wednesday, October 15, 2008

//anniversary

hangout,semalam motif pertama cari buku latihan ok?haha:P tapi masuk je times square kami cari makanan, ifa nak mcd miera dan ju nak thechickenriceshop, tapi aku paling unik nak SHABU-SHABU wahh sedapnya, last2 dorang ikut juga cakap aku.haha kalau aku nak mesti dapat punyee:) makan steamboat wah tomyam die pergghh, kat situ ada benda kelakar berlaku jadi biarlah kami je yang tahu.hehe:P

KAMI. happy anniversary ke pertama ye kawan:)

panas ke kakpah gelojoh lagi?harhar. mira kelaparan betul.

inilah mee steamboat isi dia dah habis:P 'hemoh-hemoh'

steamboat tomyam pergghhh:P

poyo lust:P haha.. harap mak long lust tu tade apa-apa mksud okay,

ye,muka aku weird.. ha, itu juliana

itu drama "mak kiah dan mak tulur" jangan lupa saksikan ye?haha..

kereta aje, ifa dah penat dia tengah duduk.

nak balik dah,tangan yang tembam tu tangan ju.harhar.

le
pas ni aku kasi tengok muka-mka aku yang sememeh:P

jemput makan,sebelah tu cacat..mira lah buat lawak:P
ini dalam bilik karoake:)

lepas tu beli buku dekat leisuremall dan pulang ke destinasi masing-masing dengan selamat, wehh kawan.. minta maaf lah korang marah kan aku sebab bagi kaki korang macam nak tercabut eh? yelahh bukan selalu dapat keluar macam ni en?anyway thanks for great moment babe "ILOVEYOU"


semalam round-round the world sampai kaki melecet, sakit giler oh. tu lah pakai kasut yanh sedap mata dipandang tapi perit bila memakai..padan muka, Aku nasihatkan untuk korang beli kasut bukan sekadar rupa tetapi keselesaan, tengok cam aku kaki dah bengkak-bengkak. Rugi tak pakai kasut merah tu,comfortable lah sikit:)


No comments: