Thursday, December 18, 2008

//tagged

Tagged by najjinot

Rasa-rasanya ini tagged untuk kenalan online yang rapat
So kita jenguk sama-sama siapa yang kena(:

jenggjengg jengg..
*sambil berbunyi dram!




OHIEKAKU(:
Namanya Nurul Afiqah,atau dikenali sebagai oh!iekaku(:
LAhir pada 18August1992
Aku start kenal dia before dia pakai tudung.
IEK
A MELONhehe.
Sebab apa aku
kenal dia?atau boleh ingat dia
sebab dia kenal
an aku nun jauh dari sabah.
*mesti dia taki
ngat aku punya masa dulu.
Agak banyak yang kitorang berborak.
Sampai masa aku delete semua kawan aku,
ye aku gila sebab tu hobby aku.haha:D
Aku cari page dia balik tapi tak pernahnya jumpa.
Lepas berbulan-bulan aku add seorang gadis ini yang bertudung
Tiba-tiba nampak gambar dia bertudung & tak bertudung.
Serious muka tak sama
langsung,
So aku ingat dia ni curi gambar ie
ka yang aku kenal dulu
Aku hantar lah mesej,macam kenal je pic ni?
*ye ieka,shuha tak tipu.haha:D

Gambar yang nilah nampak cantik sangat,rasa jealous pun ade,haha:D
Lama sele
pas itu,kami start berborak..
Biasalah perempuan,tapi aku tak ingatlah kami berborak pasal apa dulu.
Tapi setah
u aku aku kenal dia masa awal form3
sampai sekarang
Berborak borak,sampai takda topik nak diuarkan lagi.



Hope sangat aku dapat jumpa dia,hehe:D
Entahlah kenapa aku nak kenal dia sangat.
Kitorang selalu kongsi masalah kut,
pasal jiran aku pun aku bagitahu dia juga,hehe
Kami pernah berborak sesuatu yang agak tidak masuk akal dahulu(:
*shuha pindah sebelah rumah iekalah,sebelah rumah ieka kosong
*eh,sebelah rumah shuha pun kosong jugak,bolehlah ni.
tett tett,dah cukup itu.

Sekarang blog dia dah private,taktahulah.
Rasa macam dia ada marah kat aku sudah.
Kami dah tak berborak,semenjak aku deleted myspace.
Hope sangat dia public kan balik blog.
Aku rindu kat dia sudah;(
*geli kan ayat aku?aku pun cam tak caya je.haha.
*taged dari ieka pun aku tak buat lagi,ni akak lah ni amek camera..

Okay ieka,shuha harap ieka akan tempuhi segala dugaan yang mendatang,
dan akan berjaya mencapai cita-cita anda,
Hope juga kita akan ketemu ya bah(:
SALAM.

Tagged:
Oh!iekaku(hehe:P)

Eyka Hamasuba
dora
Alya handsome
Aishah Kacak
&sesiapa sahaja(:


shuha

No comments: